خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

یادگیری حرف او - و و حرف س

سلام دوستای گلم

این هفته آقای خونه من ماجرا جویی هایی با خودش داشت

رفتن به اداره آب و بازدید از مخزن، رفتن به کتابخانه و کانون فرهنگی و در آخر رفتن به شهر آرزو ها (پارک سرپوشیده)



همچنین این هفته حرف س و او رو یاد گرفتن و همراه با اون سبد و توت و توپ جایزه گرفتند.



محمد حسین فرم مدرسشو در آورده و با لباس پلنگی عکس گرفته

گزارش هفتگی این هفته...

سلام

خوبید دوستای گلم

این هفته با آزمایشگاه علوم ، الگو سازی ، جدول حروف، جدول سودوکو و ... سپری شد.



اینم عکس گرامی داشت مقام پدر که البته برادرم رفته بود.

پاییز 94

سلام دیروز با پسرم به دامن طبیعت رفتیم

کلی خوش گذشت


اینم نمونه ای از تفریح پاییزه



اینم گزارش تصویری هفته گذشته:

اون گل پسر سر سفره نشسته محمد حسینه، تو جشن بادکنک ها هم پسرم نصف صورتش پف کرده بودم بچم دندون درد داشت.(چه مصیبتی کشیدم بابت دکتر رفتن و آمپول زدنش)

امروز جشن بابا در مدرسشون برگذار میشه و من اصلا حس خوبی ندارم

سلام عزیزان

پنج شنبه صبح به همراه پسری رفتیم مشهد

و دو شب مهمون امام رضا بودیم

کلی با هم دیگه خوش گذروندیم

پنج شنبه صبح با هم رفتیم ترمینال حدود ساعت یک بود که رسیدیم مشهد ، قبلاً هتل رزرو کرده بودم باهم رفتیم هتل و بعد هم برنامه نهار و خواب و شبم رفتیم حرم

پسری روز تاسوعا زنجیر خرید و با دسته ها زنجیر زنی کرد

البته یه عروسک بت من و سوپر من هم خرید که تو اتوبوس و هتل باهاشون بازی میکرد بعضی وقتا هم یواشکی میبرد حرم!!!!


پسری داخل اتوبوس


نمایی از عذاداری پسرم


نایب الزیاره همتون بودم...