خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

حالم بده...

سلام دوستای گلم

حال و روز خوبی ندارم

یه مشکل بدی برام پیش اومده هر چند مالیه اما دیگه گذشتم و طرفو به خدا واگذارش کردم


اینم عکسای پسری


کاردستی های پسرم برای حرف ق - ق مثل قوری - بیست و دوم بهمن ماه و رنگ آمیزی پرچم ، خ مثل خرگوش (خرگوش پسرم)، کار با ریشه های خوراکی


ل مثل لاک پشت ، کار با محور ریاضی، موشک بازی ، رفتن به گردش و کارخانه قند(پسرم غایب بود با هم رفتیم تهران)، هدیه مداد رنگی از مدیر جدید، ق مثل قرآن، ق مثل قناری


تولد شایان جان، تولد امیر علی جان، کار با خمیر رنگی، کار با گل و سفالگری،کاردستی افراد از ریشه های خوراکی


هفته پیش با پسرم به تهران رفتیم و سه روز منزل خواهری بودم، پسرم خرید عیدشو کرد،  یه کت تک و شلوار لی و شونیز از تهران خرید (خیلی گرون بود) خودم چیز زیادی نخریدم.


تابعد التماس دعا...

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 13:03

من هم بعضی وقتا اونهایی که فکر می کنند زرنگ اند و فکر می کنند کلافه سر آدم گذاشته اند را به خدا حواله نمی دهم فقط میگم چقدر بی فکرند که خیال می کنند اگه حق مرا بخورند زرنگ اند
آخه من اون ور این دنیا و سختی هایش را کاملا می بینم ولی آنها همین دنیا زود گذر را می بینند
ان شاالله که گل پسر کت و شلوار دامادی اش را بپوشد

ممنون که هستی
همیشه اولین نظر مال شماست حرف نداری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد