خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

رفتن به پارک

سلام

امروز پسر گلم همراه با معلم و دوستای نازنینش به پارک رفتند.

در اونجا با مفاهیمی مثل الگو کشی، کشیدن سایه، ورزش با وسیله ها، ورزش همگانی و کاشت گل و درخت و غیره آشنا شدن خیلی هم بهشون خوش گذشت البته من اطلاع نداشتم نرفتم (خیلی دوست داشتم برم و کنار پسرم باشم)


اینم چند تا عکس که توسط معلم مهربان گرفته شده




اینم نمایی که از آموزشهای پارک



بچم امروزم که پنجشنبست و تعطیله باید بره مهد کودک، صبح که بردمش خودم دلم یه طوری شد اما چه میشه کرد ... این هم بگذرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
amanj یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 23:34 http://amanj1391.mihanblog.com/

سلام
تبریک؛تبریک؛تبریک و یک دنیا تبریک به محمد حسین گل و گلاب؛ ماشاالله هزار ماشاالله انگار همین دیروز بود که مهد میرفت حالا ماشاالله واسه خودش مردی شده خیلی خوشحال شدم و از حضرت رحمان خواستار سلامتی و تندرستیش هستم. به امید خدا و درسایه او مدارج تحصیلی را بنحو احسن طی میکند و جبران زحمات مادرنه بهترین مادر دنیا را می کند.

ممنون که اومدید و تشکر بابت همه انرژی های مثبتتون...

ل پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 14:47

قرار بود پنجشنبه ها هم مدرسه باز باشد
معلمش چه می گوید از رفتارش مشکلی رفتاری ندارد ؟

الان که تعطیله
فقط معلمش میگه یکمی شیطونی می کنه و سر کلاس بند نمیشه البته طبیعیه کم کم با قانون مدرسه آشنا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد