خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

خاطرات مدرسه پسرم

در این وبلاگ خاطرات پسرم از بدو ورود به دبستان تا مقاطع بالاتر به رشته تحریر در آمده است.

برای تو که بی نظیری

وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه



نظرات 3 + ارسال نظر
j.d شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 20:25

اینو از ته ته قلبم قبول دارم خدا حفظش کنه

آلما دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 11:58

سلام
من خواننده خاموش وبلاگ قبلیتون بودم و هستم
این وبلاگ جدیدتونم خوندم
خواستم بگم پسرتون خیلى ماهه مراقبش باشین
یه توصیه دوستانه هم دارم، با روانشناس به خاطر شرایط خاص پسرتون بهتره در ارتباط باشین، پسر شما بناست بیشتر چیزا رو از یه پدر یاد بگیره و اگه زیاد به شما وابسته بشه براى آینده اش خوب نیست

سلام
خوشحالم که کنارم هستید..
از توصیه خوبتون هم تشکر می کنم
بازم بهمون سر بزنید

بی نام یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 17:03

سلام بر مادر مهربان
به وبلاگت سر زدم دیدم هنوز مطلبش مربوط به زیارت
کربلا است
همین طوری به ذهنم رسید گفتم احتمالا محمد حسین امسال باید برود مدرسه پس چرا مطلبی در این رابطه نمی گذارد که چشمم به آدر وبلاگ جدید خورد
زنده باشد و زنده باشید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد